Pagina's

zaterdag 18 april 2015

Happy birthday, son!! :-D

Je 22e verjaardag vieren in Amerika; hoe cool is dat!! Supercool!!
Maar ook 'very weird' zoals je zelf zei. Vanwege het tijdsverschil begon iedereen hier in Nederland je al te feliciteren met je verjaardag -want het was hier 18 april- terwijl jij in St. Cloud nog aan het diner zat op 17 april...hahaha!! Bizar...

Ik geef eerlijk toe dat ik het, in de aanloop naar je verjaardag, er best moeilijk mee had dat je niet hier bij mij was. Want als er iemand is die al wekenlang van te voren bezig is zich te verheugen op zijn verjaardag, ben jij het wel!! En gek genoeg miste ik dat gewoon..
Zoals ik op Whatsapp al zei: "Ik ben gewoon een watje.." ;-)

Omdat ik vond dat ik het niet kon maken om gewoon te gaan slapen zonder jou te feliciteren, bleef ik braaf wakker tot middernacht. Leuk plaatje gezocht, verhaaltje erbij getypt, op Facebook geplaatst, hetzelfde via Whatsapp gedaan....en toen bleef het stil aan de andere kant! Jij was er gewoon helemaal niet, hahahaha!! Maar toen je mobiel bijna ontplofte van het gespam van je ouwelui was je ineens weer online en konden we je feliciteren! :-p


Lieve Carlo, van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag! Ik hoop dat je een onwijs leuke dag gaat hebben met veel vrienden uit allerlei delen van de wereld, dat is toch wel heel bijzonder! Lots and lots of fun!!

Happy birthday, son!! :-D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten